Get Adobe Flash player

Pedagog

Plan lekcji

Po lekcjach

W poniedziałek, 29 maja 2017 r. wyruszyliśmy na wspaniałą wycieczkę. Najpierw pojechaliśmy do Ogrodu Zoologicznego w Krakowie. Miło spędziliśmy tam kilka godzin na świeżym powietrzu. Przy wejściu na teren ogrodu zoologicznego przywitaliśmy się z pięknym pawiem. Oglądaliśmy rozbrykane małpki i dostojne żyrafy. Najciekawszy był jednak pokaz karmienia słoni. Choć słonie są ogromne, to należą do towarzyskich zwierząt i z wielką ochotą nam się zaprezentowały. Pogoda była piękna więc spacer po krakowskim zoo był bardzo udany, dużo się nauczyliśmy. Następnie pojechaliśmy do Mogilan. Tam zjedliśmy smaczny posiłek i ruszyliśmy w dalszą drogę. Do Wadowic przyjechaliśmy po południu. Wraz z ks. Andrzejem Sochą zwiedziliśmy rynek miasta. Byliśmy w Kościele Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny, w którym 20 czerwca 1920 roku został ochrzczony Karol Wojtyła. Tam wszyscy oglądaliśmy relikwie Ojca Świętego Jana Pawła II i chrzcielnicę oraz modliliśmy się. Następnie rozpoczęliśmy zwiedzanie domu rodzinnego patrona naszej szkoły. Muzeum jest interaktywne. Przedstawione są tam najważniejsze wydarzenia z życia Ojca Świętego Jana Pawła II od narodzin aż do śmierci. Zwiedziliśmy wiele pomieszczeń związanych z życiem papieża. Największe wrażenie zrobiła na nas sala przedstawiająca zamach na jego życie oraz sala śmierci, w której słyszeliśmy bicie serca patrona naszej szkoły. Wycieczka była bardzo udana i ciekawa. Dowiedzieliśmy się wiele interesujących szczegółów z życia Ojca Świętego Jana Pawła II...

Więcej…

W dniu 25 maja 2017r. z okazji Dnia Otwartego w BiOSG odwiedziliśmy Komendę Oddziału w Przemyślu. Dowiedzieliśmy się jak wygląda służba funkcjonariuszy Straży Granicznej. Przypomnieliśmy sobie podstawowe zasady zachowania się w pobliżu granicy państwa oraz podczas jej przekraczania. Oglądaliśmy tresurę psów. Widzieliśmy sprzęt służący do patrolowania granicy państwowej. Zjedliśmy pyszną grochówkę i pełni wrażeń wróciliśmy do szkoły...

W dniu 12.01. 2017r. spotkaliśmy się po południu w naszej szkole, by tradycyjnie wziąć udział w balu przebierańców. W klasie zaroiło się od księżniczek, wróżek i tancerek. Byli też piłkarze, pirat, mumia, Spiderman, Zorro i Lord Vader.  Stroje były bardzo barwne i w najdrobniejszych szczegółach oddawały wygląd wybranej postaci. Niektórzy byli nie do poznania, inni budzili podziw, a niekiedy nawet przerażenie. Podczas przerwy dzieci zjadły smaczny posiłek i odbył się pokaz karnawałowych kostiumów. Wszyscy przy skocznej muzyce bawili się znakomicie. Humor dopisywał zarówno dzieciom, nauczycielom, jak i rodzicom. Tegoroczna zabawa karnawałowa należała do udanych...

W dniu 17.03.2017 r. udaliśmy się do Towarzystwa Muzycznego w Przemyślu. Podczas zajęć umuzykalniających poznaliśmy życiorys Fryderyka Chopina. Uczestniczyliśmy w koncercie muzyki poważnej w wykonywaniu uczniów z Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. A. Malawskiego w Przemyślu. Poznaliśmy budowę fortepianu. Wsłuchiwaliśmy się w muzykę naśladującą dźwięki przyrody. Po powrocie do szkoły wykonaliśmy prace plastyczne związane z życiem Fryderyka Chopina. Ta lekcja muzyki była bardzo ciekawa...

Więcej…

Boże Narodzenie to czas, kiedy wszyscy stają się dla siebie bardziej życzliwi, milsi i zapominają o wszelkich sporach i waśniach.  Aby podkreślić wyjątkowy charakter tych świąt, uczniowie naszej klasy 5 stycznia 2017r. wystawili Jasełka Bożonarodzeniowe. W specjalnie przygotowanych strojach oraz w pięknej scenografii dzieci  przedstawiły sceny związane z narodzinami Chrystusa. Zgromadzona publiczność po raz kolejny mogła przeżyć historię Maryi i Józefa. Kiedy część artystyczna dobiegła końca, występujący aktorzy otrzymali brawa. Występ był niezwykłym przeżyciem zarówno dla aktorów jak i zaproszonych gości.

Więcej artykułów…

Patron szkoły

Sukcesy

Promocja zdrowia

Kalendarz roku

Podręczniki

Panel logowania

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter