Get Adobe Flash player

Pedagog

Plan lekcji

Po lekcjach

W dniach 20-21 maja 2019 r. nasza klasa wraz z 5 c wybrała się na wycieczkę w Pieniny. Opiekę nad całą grupą sprawowali wychowawcy klas p. E. Gąska i p. B. Bal oraz p. S. Motylewicz, p.Ząbecka i ksiądz Łukasz. W poniedziałek rano wyruszyliśmy w naszą podróż. Wszystkie punkty programu wycieczki udało nam się zrealizować. W pierwszy dzień, zwiedziliśmy Szczawnicę, wyjechaliśmy kolejką na Palenicę - szczyt w Małych Pieninach, wędrowaliśmy przez Wąwóz Homole, a na zakończenie dnia było ognisko z pieczeniem kiełbasek. Drugiego dnia wycieczki, zwiedzaliśmy zamek w Niedzicy, gdzie straszy Biała Dama, płynęliśmy statkiem do ruin zamku w Czorsztynie i zwiedzaliśmy Sądecki Park Etnograficzny. Śpiewaliśmy, śmialiśmy się, podziwialiśmy piękne górskie widoki i poznawaliśmy historię tamtego regionu. Pełną wrażeń wycieczkę i wspomnienia z niej zatrzymaliśmy na zdjęciach, których robiliśmy naprawdę dużo.

Dziękujemy towarzyszącym nam nauczycielom za opiekę a Pieniny uważamy za zdobyte!

/Wojtek Skowronek/

Więcej…

Dnia 1 kwietnia 2019r., nasza szkolna biblioteka przemieniła się w mityczny Olimp. A to dlatego, że w szkole odbył się konkurs mitologiczny, w którym wzięli udział przedstawiciele klas 5. Naszą klasę reprezentowali: Kinga Konowalik, Wojtek Skowronek, Paulina Wójcik i Maja Zaleszczyk. Organizatorami konkursu były panie uczące języka polskiego, pani Lubomira Stepan i pani Weronika Kijanka. Poziom przygotowania uczestników był wysoki, a rywalizacja o czołowe miejsca naprawdę emocjonująca. Uczniowie, przebrani w mitologiczne postaci, prezentowali sylwetki wybranych przez siebie bohaterów Mitologii,  odpowiadali na bardzo szczegółowe i często trudne pytania, a o wyniku końcowym decydowała nie tylko wiedza, ale i bogini losu - grecka Tyche. Mimo tego, że nasza klasa nie otrzymała wieńców laurowych, była to super lekcja języka polskiego i historii w jednym. Naszym paniom polonistkom bardzo za nią dziękujemy.

W piątek - 14 grudnia spotkaliśmy się po lekcjach ponownie na popołudniu gier planszowych. Przynieśliśmy do szkoły nasze ulubione gry.
Zanim zaczęliśmy rozgrywki, ubraliśmy choinkę i udekorowaliśmy świątecznymi ozdobami naszą klasę, bo przecież Święta Bożego Narodzenia tuż, tuż.
Potem pozostały już tylko gry.  W odstawkę poszły oczywiście telefony komórkowe, a my w różnych składach rozgrywaliśmy partie gier. Nie wiadomo, kiedy minęły dwie godziny i trzeba było wracać do domów. Może kiedyś jeszcze powtórzymy takie popołudnie???...

Więcej…

21 grudnia 2018 r. w naszej szkole był dniem szczególnym. Jak co roku odbyły się szkolne jasełka i spotkanie opłatkowe w sali gimnastycznej.
Zanim jednak udaliśmy się na jasełka, w klasie w swoim gronie także podzieliliśmy się opłatkiem składając nawzajem życzenia.
Rodzice przygotowali nam słodki poczęstunek. Jedna z naszych koleżanek przyniosła gitarę, zagrała kilka kolęd, a my do akompaniamentu gitary śpiewaliśmy je myśląc o czekających nas rodzinnych spotkaniach świątecznych, prezentach pod choinkę no i oczywiście labie. Radośni i uśmiechnięci tego dnia wychodziliśmy ze szkoły...

Więcej…

W czwartek, 6 grudnia, obchodziliśmy przemiły dzień, a mianowicie Mikołajki klasowe. Tego dnia, każdy miał szansę poczuć się Mikołajem i sprawić radość koleżance lub koledze z klasy. Kilka tygodni wcześniej, losowaliśmy numerek przypisany chłopcu lub dziewczynie i nie wiedzieliśmy dokładnie, komu kupujemy prezent. Mikołajki odbyły się na jednej z ulubionych lekcji uczniów, na zajęciach z wychowawcą. Prezenty były bardzo przemyślane a niektóre zaskakujące. Nawet kilka osób mówiło, że to najlepszy dzień w ich życiu. Bez wyjątku, każdy uczeń Va wychodził z klasy z uśmiechem na twarzy.

Mamy nadzieję, że takich wesołych i miłych  dni w szkole będzie więcej.

/Wojtek Skowronek/...

Podręczniki

Panel logowania

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter