Get Adobe Flash player

Pedagog

Plan lekcji

Po lekcjach

Uczeń klasy 3 A Brayan Lechowicz brał udział  w XVI Przemyskim Dyktandzie pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Przemyśla Roberta Chomy w SP 4  i zdobył wyróżnienie. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów...

Więcej…

W dniu 14 września 2018 r.  odbyło się spotkanie  z funkcjonariuszką Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu panią Magdaleną Stecurą.  Na początku spotkania wysłuchaliśmy pogadanki na temat bezpieczeństwa w drodze do i ze szkoły. Pani policjantka mówiła o  niebezpiecznych sytuacjach z jakimi możemy się spotkać na drodze, a także pokazała nam jak poruszać się po jezdni bez chodnika.  Dowiedzieliśmy się co to jest sygnalizacja świetlna, czego nie wolno robić na chodniku, powtarzaliśmy  pięć  zasad  przechodzenia przez ulicę. Dowiedzieliśmy się, którą stroną jezdni iść jak nie ma chodnika i co to są odblaski. Na  zakończenie spotkania przypomnieliśmy sobie numer alarmowy 112 oraz sytuacje, w których należy z niego korzystać...

Dnia 3 września 2018 roku w naszej szkole odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019. W uroczystości udział wzięli uczniowie, rodzice, grono pedagogiczne oraz zaproszeni goście. To był wyjątkowy dzień. Po uroczystym powitaniu przez panią dyrektor –mgr Halinę Kasyan,  uczniowie klasy 3a zaprezentowali wszystkim gościom swoje umiejętności recytatorskie i muzyczne przedstawiając montaż słowno- muzyczny, który przygotowali pod kierunkiem wychowawczyni p. mgr  Ewy Hadryś. Potem nastąpiło ślubowanie uczniów klas pierwszych oraz pasowanie na ucznia, którego dokonała pani Dyrektor Szkoły mgr Halina Kasyan. Po uroczystości wszyscy uczniowie udali się do klas na spotkanie z wychowawcą...

Klasa III a liczy 19 uczniów, 6 dziewczynek i 13 chłopców. Dzieci uczą się na parterze w sali nr 9. Wiadomości, umiejętności i talenty zdobywają, doskonalą i rozwijają z pomocą wychowawczyni i innych nauczycieli.

W klasie uczą:

- wychowawczyni - mgr Ewa Hadryś,

- nauczyciel j. angielskiego - mgr Elżbieta Karpinal - Artym,

- nauczyciel  religii - ks. mgr Andrzej Socha...

Więcej…

W dniu 8 czerwca 2018 r. wybraliśmy się na wycieczkę do Bałtowa  do Parku Rozrywki. Bałtów to największy kompleks turystyczny w Polsce. Na początku  oglądaliśmy około 100 modeli oryginalnej wielkości dinozaurów, o których opowiadała mam pani przewodnik. Potem wybraliśmy się do  Oceanarium, gdzie głębia oceanu przedstawiona była za pomocą trójwymiarowego przekazu. Dalej był czas na obiad i kupowanie pamiątek. Następnie wsiedliśmy do żółtego, amerykańskiego schoolbusa i razem z przewodnikiem zwiedzaliśmy Bałtowski Zwierzyniec Górny, a w nim na obszarze około 40 ha zwierzęta takie jak: jelenie, daniele, muflony, bydło szkockie, kozice śruborogie, alpejskie i górskie, alpaki, lamy, owce, koniki polskie oraz osły. Wracając autobusem zwiedziliśmy „Polskę w miniaturze” czyli około 50 zamków oraz  Sabatówkę wioskę czarownic.  Na koniec obejrzeliśmy film w kinie emocji 5 D. Pogoda mam dopisała. Wycieczka była wspaniała. Chętnie tam znowu pojedziemy…

Więcej artykułów…

Patron szkoły

Sukcesy

Promocja zdrowia

Kalendarz roku

Podręczniki

Panel logowania

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter