Get Adobe Flash player

Pedagog

Plan lekcji

Po lekcjach

W dniu 8 czerwca 2018 r. wybraliśmy się na wycieczkę do Bałtowa  do Parku Rozrywki. Bałtów to największy kompleks turystyczny w Polsce. Na początku  oglądaliśmy około 100 modeli oryginalnej wielkości dinozaurów, o których opowiadała mam pani przewodnik. Potem wybraliśmy się do  Oceanarium, gdzie głębia oceanu przedstawiona była za pomocą trójwymiarowego przekazu. Dalej był czas na obiad i kupowanie pamiątek. Następnie wsiedliśmy do żółtego, amerykańskiego schoolbusa i razem z przewodnikiem zwiedzaliśmy Bałtowski Zwierzyniec Górny, a w nim na obszarze około 40 ha zwierzęta takie jak: jelenie, daniele, muflony, bydło szkockie, kozice śruborogie, alpejskie i górskie, alpaki, lamy, owce, koniki polskie oraz osły. Wracając autobusem zwiedziliśmy „Polskę w miniaturze” czyli około 50 zamków oraz  Sabatówkę wioskę czarownic.  Na koniec obejrzeliśmy film w kinie emocji 5 D. Pogoda mam dopisała. Wycieczka była wspaniała. Chętnie tam znowu pojedziemy…

Więcej…

W dniu 26 kwietnia wybraliśmy się do CK na spektakl teatru Artenes z Wrocławia pt. „Opowieści z naszego dzieciństwa”. Obejrzeliśmy w trakcie spektaklu baśnie , które niosły pozytywne i ponadczasowe przesłania. Każda z nich niosła morał, naukę aktualną i dziś.  Bohaterowie baśni śpiewali piosenki. Przedstawienie mam się bardzo podobało, było pogodne i melodyjne, zawierało wątki humorystyczne...

W dniu 19 stycznia 2018r. wybraliśmy się całą klasą na  godzinę 10.00 do przemyskiej hali sportowej, gdzie rozpoczęła się największa w Europie impreza badmintonowa – Victor Polish Junior, czyli Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w badmintonie – Przemyśl’ 2018. Dowiedzieliśmy się, że gościliśmy w naszym mieście 160 zawodników z 30 krajów. Krajów europejskich, ale także z miejsc dla nas bardzo egzotycznych, takich jak chińskie Tajpej czy Salwador. „Victor Polish Junior International, to pierwszy tak duży turniej od wielu lat w Europie. Przez prawie 3 godziny oglądaliśmy grę zawodników z naszego kraju oraz wielu innych. Kibicowaliśmy oczywiście zawodnikom z Polski. Nie zabrakło w tym gronie zawodników z Uczniowskiego Klubu Sportowego „Aktywna Piątka” Przemyśl. Było super...

W dniu 9 marca 2018r. wybraliśmy się do Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej na zajęcia warsztatowe pt. „Stół wielkanocny i jego atrybuty”. W pierwszej  części przygotowaliśmy  pod czujnym okiem dwóch pań ciasto na babeczki wielkanocne, następnie wlaliśmy je do foremek i  zostały  włożone do pieczenia. Później  udaliśmy się do sali, gdzie obejrzeliśmy slajdy oraz wysłuchaliśmy przewodnika, który opowiadał nam o tradycyjnych obrzędach związanych z Wielkanocą i poprzedzającym ją Wielkim Tygodniem. Dowiedzieliśmy się, jak przygotować wielkanocny stół i dlaczego nieodzowne jest umieszczenie na nim czerwonej kraszanki i zielonej rzeżuchy. Po wykładzie wróciliśmy zobaczyć nasze upieczone babeczki, zrobiliśmy lukier, którym każdy z nas polał swoją babeczkę. W czasie jak babeczki stygły, usiedliśmy do stołów i kolorowaliśmy wielkanocną kolorowankę. Gdy lukier zastygł, spróbowaliśmy naszych babeczek. Bardzo nam smakowały. Niektórzy z nas zabrali babeczki do spróbowania dla rodziców. Po zajęciach   każdy z nas zabrał do szkoły kolorowankę oraz przepis na babeczki. Warsztaty były bardzo ciekawe i wiele nas nauczyły. Być może upieczemy takie babeczki na stół wielkanocny w naszych domach...

Więcej…

W dniu  10 stycznia 2018 r. od godz. 16.00 – 19.00 odbyła się w naszej szkole zabawa karnawałowa dla uczniów klas I - III. Z wielką radością czekaliśmy na ten dzień. Uczniowie naszej klasy ubrani w piękne, kolorowe i pomysłowe stroje bawili się w rytm muzyki i wspaniałego śpiewu DJ. Było bardzo wesoło i  kolorowo.  Nasza klasa ozdobiona była kolorowymi balonami. W czasie przerwy  częstowaliśmy się pysznymi ciasteczkami i napojami przygotowanymi przez  nasze mamy i babcię naszego kolegi.  O godzinie 19 zmęczeni, ale bardzo zadowoleni z udanej zabawy pod opieką rodziców udaliśmy  się do domów. Dziękujemy rodzicom, którzy pomogli w przygotowaniu zabawy karnawałowej...

Więcej artykułów…

Patron szkoły

Sukcesy

Promocja zdrowia

Kalendarz roku

Podręczniki

Panel logowania

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter