Get Adobe Flash player

Pedagog

Plan lekcji

Po lekcjach

Placówka Straży Granicznej w Huwnikach do ochrony 13 – kilometrowej granicy państwowej powstała 24 czerwca 2002 roku. Zwiedzając placówkę, można było poznać zawodowy sprzęt, który jest potrzebny do wielu misji, wyposażenie funkcjonariusza, broń (krótką i długą). Placówka posiada też pojazdy, które umożliwiają poruszanie się w terenie górskim (są do niego przystosowane), helikopter, który pomaga w odnalezieniu osób przekraczających granicę lub w uratowaniu komuś życia. Po zwiedzeniu strażnicy wyszliśmy na Kalwarię, aby rozpalić ognisko i zjeść kiełbaski. Po tym jak wszyscy zjedliśmy kiełbaski, udaliśmy się do autokaru, aby wrócić pod szkołę i pożegnać się.
Autorem tekstu jest Oskar Pawłucki...

Więcej…

Dnia 19 września br. nasza Pani wychowawczyni Zdzisława Patryn zorganizowała dla naszej klasy wyjazd do Arboretum w Bolestraszycach koło Przemyśla. Było to spotkanie autorskie w plenerze – „Książka w ogrodzie” z przemyskimi  pisarzami: panią Magdaleną Skubisz i  panem Stefanem Dardą. Podczas spotkania promowano najnowszą książkę  p. Skubisz pt. „Master” oraz utwory p. Dardy – „Dom na Wyrębach” i „Nowy dom na Wyrębach”. Można było porozmawiać z pisarzami m. in. o ich twórczości, a także znalazł się czas na zadawanie różnego rodzaju pytań. Spotkanie autorskie z twórcami było udane i bardzo inspirujące.
Kornelia Wołk

Cieszę się, że udaje mi się motywować moich uczniów do kreatywnych działań. To oni powinni tworzyć stronę własnej klasy. Początek jest bardzo obiecujący…
wychowawczyni klasy 8a – Zdzisława Patryn

21 lutego o godz. 11.00  w Muzeum Narodowym Ziemi Przemyskiej klasa 7 a uczestniczyła w spotkaniu z Krzysztofem Piersą. Głównym jego tematem były uzależnienia od gier komputerowych. Pan Krzysztof opowiadał nam o swoich uzależnieniach, z którymi walczył, i o sposobach wyjścia z nałogu. Mówił nam na ten temat bardzo wiele. Jedną z najbardziej zapamiętanych wiadomości była ta, w której pan Krzysztof żałował  czasu straconego na gry komputerowe. Jest świetnym przykładem osoby, która chciała zwalczyć swój nałóg. Dzisiejszy pisarz (książka pod tytułem „Komputerowy ćpun”), youtuber i raper ma swoją rodzinę i spełnia, realizuje własne marzenia. Spotkanie, na którym byliśmy, było bardzo ciekawe, żywo i w młodzieżowy sposób poprowadzone. Z takich  spotkań autorskich można wysnuć wiele wniosków.

Autorką tekstu jest uczennica klasy 7a - Claudia Duszczak.

W tym roku zaczęliśmy klasę ósmą i bardzo nam smutno, ponieważ będziemy żegnać się z tą szkołą i nauczycielami. Jeszcze nie mamy powodów do smutku, zostało nam dziewięć miesięcy nauki. Najbardziej boimy się egzaminów. Miejmy nadzieję, że napiszemy je świetnie. Oby ten ostatni rok był czymś magicznym  w tej szkole. Abyśmy wszyscy poszli do wymarzonych szkół. Naprawdę myślę, że wszyscy będziemy odwiedzać tę szkołę.

Claudia Duszczak

Czas zleciał naprawdę szybko. Jeszcze wczoraj – wydawałoby się – przekraczaliśmy próg szkoły jako małe dzieci uśmiechnięte od ucha do ucha, a już niedługo opuścimy ja, tonąc we łzach. Ósma klasa niesie ze sobą ogrom odpowiedzialności. Czasu nie jest zbyt wiele, dlatego wszyscy postaramy się osiągać same sukcesy w nauce, by później trafić do wymarzonych szkół.

Weronika Wilczyńska

W nocy z 16 na 17 lutego odbyła się kolejna „noc filmowa” zorganizowana dla naszej klasy. Spotkanie trwało od godziny 20.00 do 8.00 rano. Było naprawdę super. Bawiliśmy się jak zawsze wyśmienicie. Były ciekawe zabawy oraz mnóstwo  czasu  na  wspólne rozmowy na różne tematy. O dobór filmów jak zawsze zadbała nasza Pani wychowawczyni – Zdzisława Patryn. Były to horrory oraz filmy obyczajowe. Serdecznie dziękujemy naszej Pani, że poświęciła swój cenny wolny czas i po raz kolejny zorganizowała dla nas niezapomniana noc.

Autorką tekstu jest uczennica klasy 7 a Kornelia Wołk...

Więcej…

Podręczniki

Panel logowania

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter